Ad Soyad
Firma Adı
Telefon
E-Posta
Arızalı Ürünün Markası
Arızalı Ürünün Modeli
Arızalı Ürünün Seri Numarası
Arızalı Tanımı
GÜVENLİK KODU
 
TEKNİK SERVİS SÖZLEŞMESİNİ

TEKNİK SERVİS SÖZLEŞMESİ

  • Ürünler teknik servisten alınırken mutlak suretle arıza formunun teslim edilmesi gerekmektedir. Formun kaybedilmesi ya da okunamayacak kadar hasar görmesi halinde, müşteri bu durumu yazılı olarak önceden beyan etmek zorundadır.
     
  • Teknik servisteki ürünlerin tamir adımları e-posta ile bildirilmektedir. Müşterinin ayrıca bilgi talep etmesine gerek yoktur.
     
  • Teknik servise bırakıldıktan sonra 90 gün içinde alınmayan ürünlerden servis sorumlu tutulamaz.
     
  • Garanti dışı ürünlerde, Arıza tespit ücretimiz minimum 10 USD dır. Ürün, yedek parça kullanılmadan tamir edilebiliyor ise arıza tespit ücretine ilaveten minimum 15 USD daha ilave ücret talep edilir. Tamir işlemi için yedek parça kullanılması gerekiyor ise müşteriye tamir işlemi öncesi yedek parça teklifi sunulur. Teklifin kabul edilmesi durumunda minimum 10 USD arıza tespit ücreti, minimum 15 USD cihaz tamir ücreti ve yedek parça ücreti talep edilir. Müşteri teklifi kabul etmeyip cihazın tamir edilmesini istemez ise arıza tespit ücretini ödeyerek cihazı iade alabilir. Tamir edilen cihazların müşteriye teslim edilmesi için arıza tespit ücreti, tamir ücreti ve varsa yedek parça ücretlerinin ödenmiş olması gerekir. Yukarıda belirten fiyatlara KDV dahil DEĞİLDİR.
     
  • Teknik servise bırakılan ürünün içindeki her türlü program ve verilerin sorumluluğu müşteriye aittir. Müşteri, ürünü servise bıraktıktan sonra, olası herhangi bir bilgi kaybından teknik servisin sorumlu tutulamayacağını kabul etmiştir.
     
  • Teknik servis tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetiyle ilgili olarak,6 ay içerisinde aynı arızanın tekrarı halinde herhangi bir servis ücreti alınmaz. Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar ve hor kullanımlar, madde kapsamı dışındadır.
     
  • Ürünün garanti süresi dışında, herhangi bir parçasının teknik servis tarafından değiştirilmesi durumunda, değişen parça için, altı ay garanti süresi verilir. Kablo değişimlerinde bu süre 3 ay ile kısıtlıdır. Verilen garanti cihazın tamamı için geçerli değildir, yedek parçalar ve tamir edilen donanımın tamir edilen bölgesi ile sınırlandırılmıştır.
     
  • Garanti süresi içindeki arızalı ürünlerin, teknik servisimize geliş kargo masrafı gönderen tarafından karşılanır. Teknik servisten müşteriye geri gönderim masrafı ise şirketimizce anlaşmalı kargomuzla, gönderim kabul edildiği sürece karşılanacaktır. Özel kargo talepleri karşı ödemeli olarak gönderilir.
     
  • Garanti süresi bitmiş cihazların kargo gönderim bedellerinin tümü kullanıcı tarafından karşılanır.
     
  • Onaylanmış cihazlarda hedeflenen tamir süresi 7 iş günü, azami tamir süresi 20 iş günüdür.

    TESLİMAT SİSTEMİMİZ

    • SATIŞ İŞLEMLERİNDE:
      • KDV hariç 500 TL ve üzeri siparişlerin kargo ödemesi firmamız tarafından yapılmaktadır.
      • Daha düşük tutarlı siparişler için alıcı ödemeli kargo yapılır.

    • ARIZALI ÜRÜN İŞLEMLERİNDE:
      NOT:
      ARIZALI ÜRÜN BİLDİRİM FORMU nun doldurulması gerekmektedir.
      • ÜRÜN, İLK KULLANIMDA ARIZALI İSE VE 10 GÜN İÇİNDE FİRMAMIZA ULAŞTIRILIRSA:
        Firmamızın satışını yaptığı ürünler üretici firmalar tarafından bir çok kez kalite kontrol testlerinden geçirilmiştir. Buna rağmen çok nadir olarak da olsa, satılan ürünün ilk kullanıldığı sırada çalışmaması durumunda, ürünün bize ulaştırılması ve yeni ürünün bizden müşteriye gönderilmesinde kargo ödemesi firmamız tarafından yapılmaktadır.

      • ÜRÜN, GARANTİ SÜRESİ İÇERİSİNDE ARIZALANMIŞ İSE:
        Arızalı ürünün firmamıza gönderildiği kargonun ödemesi müşteri tarafından, Tamir edilmiş / değiştirilmiş ürünün kargo ödemesi ise firmamız tarafından yapılmaktadır.

      • ÜRÜN, GARANTİ SÜRESİ BİTTİĞİNDE ARIZALANMIŞ İSE:
        Arızalı ürünün firmamıza gönderildiği kargonun ödemesi ve Tamir edilmiş ürünün kargo ödemesi müşteri tarafından yapılmaktadır.

    • ÜRÜN İADE İŞLEMLERİNDE:
      NOT:
      ÜRÜN İADE FORMU nun doldurulması ve firmamızdan onay alınması gerekmektedir.
      Ürünün firmamıza gönderildiği kargonun ödemesi müşteri tarafından yapılmaktadır.

    NOT:
    Ödemesini firmamızın yapacağı kargolar, anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderilmektedir. Müşterilerimiz farklı bir kargo firması ile gönderim yapılmasını isterse kargo ödemesi müşteri tarafından yapılacaktır.
Barkod
BARKOD